AnnaGloria Haşlama ve fırında yapıyorum tek verirsem yemiyor ama pilav veya makarnasına minik minik kattığımda yiyor o kadarı da artık fayda eder mi bilemiyorum güzel farklı tarifleriniz var mı nasıl sevdirebilirim ?
basakhanim34 AnnaGloria eti büyük çocuk bile tek başına yiyemez ki. Ben yıllardır pilavla karışık yediriyorum
oioi AnnaGloria benim kızımda yemezdi köfte şeklinde yumuşacık yapıyorum yiyebiliyor . Tavuk köftesi kiyma köftesi iki adet yer . Tavsiye ederim .
maygirl AnnaGloria corbalarn icine parcalayip koyun dedgniz gbide olur neden etmwsin ki sonucta yiyor vucut onu gayet iyi ayristirir.benm kizmda asla tek sebze yemez corbalarini yapiyorum.doktr olsun oylede aliyor demisti
Beyzaveduru Ben çorbalarında kıyma olarak katıyorum. Bazen tavuk çorbası yapıyorum. Sade benim ki de yeniyor
AnnaGloria Beyzaveduru evet kıyma bende çorba yumurta yada makarnalı yapıyorum o sekılde yiyor da ne et formülünde tüketir ne tavuk