Arkadaşlar çarşıya pazar vs hep ablamın eşimin arabasıyla gezdim dolaştım giderken dönüşte kızım arabada uyutuyordum ihtiyacını karşılıyordum uykusu geldiğinde direk arabaya binip eve geliyorduk ilk zamanlar bebek arabasında uyuyordu arttık uyumuyor uykusu geldiğinde de meme istiyor şimdi araba olmadan inmeyi düşünüyorum ilk kez başıma ne gelir ne yapabilirim sizce alıştırmakta istiyoeum nereye kadar böyle olucak 😭😭😭