toesta Arkadaşlar merhaba, Tam bu çay iyi zayıflatıyormuş diye almaya karar verdim içinden kıl yumağı çıktı falan yazmışlar böyle bir şey başına gelen var mı? Bir de kullanan arkadaşlar faydasını gördünüz mü?
balcicegin_annesi toesta ben geçen sene aldım kavanoz bitmesine yakın pek bi kilo gitmedi herkeste aynı etki olacağını zannetmiyorum 😁 ona vereceğim parayı kendime rasping seansına giderim daha iyi diye almadım çayla pek güvenmiyorum zaten emzirdiğimde almıştım bir şey olmaz dediler ama ne hikmetse kızım ondan sonra beni emmek istemedi normalde meme düşkünüydü ama zar zor 10 aya direndik ondan sonrası da ben hamile kalınca temelli bıraktı
37inci toesta ne cayi bu nerde satılıyor benfe bicık seyi kullandim ama metebolizmam zayif caliştihi icin kilo veremıyorum
[silindi] toesta gayet temiz çoğu yorum karalama kampanyası ki emziryorum 20 gunde 10 kg gitti 45 günlük bir cay
toesta [silindi] süpermiş ben de öyle düşündüğüm için gerçek kullananlardan fikir almak istedim sütte bi azalma falan olmadı değil mi
[silindi] toesta 2 aydsn büyükler kullanıyor alirken emzirdiginizi belirtin emzirenlere ozel hazırlıyorlar
[silindi] Sln1010 ben kullandim yalan soylemem burda bilen bilir diyet postu cok actik kararsizdim ama bir kavonoz daha alicam
Sln1010 [silindi] hatırladım canım seni deprem postundan balikesirdeydin sende 😁 bu çay ishal.felan yapıyor mu kuzum