Audrey_ Gelişimsel ve normal bir süreç bu. Birkaç ay boyunca bol bol salya akıtacak. Önce ellerini sürekli ağzına götürecek sonra eline aldığı nesneleri ağzına götürecek. Her bebekte olur endişe edilecek bir durum değil bebeğiniz büyüyor. Bu süreçte eldiven takıyorsanız artık takmayın. Ellerini ağzından çekmeye de çalışmayın bir işe yaramıyor. Elini temiz tutmaya çalışın yıkayın silin bir de ellerini kimse öpmesin yeter.