ikraaydin ben saramadim 5 aylik olduk hala daha en ufak biseyde ağrı sızı oluyo dogumdan sonra enfeksiyon oluştu 1 ay kadar enfeksiyon gecmedi hala daha kirmızı sezaryen yerim ic dikislerim iğleşmemis ara ara kullaniyorum korse ama cok fazla degil en fazla 4 5 saat kadar kaliyo