suhedaaaaa dunyam2 Allah razı olsun çok teşekkür ederiz 💖 bak bence sizde hiçbir hastalık yok Allah’ın izniyle ama varsa bile hiiç korkma tedavisi var ama ben zannetmiyorum sizde yok bu hastalık bence
dunyam2 suhedaaaaa inşallah yoktu ya bizim de 8 yıldan sonra tüp Bebek ile bebeğimiz oldu sizin kafasında anormallik varmiydi birde genel olarak bebekte
suhedaaaaa dunyam2 Kendi e nabızına gir profillerim -çocuklarım Onun e nabızına geçmiş oluyorsun -radyolojik görüntülerim Bu kısımdan bakabilirsin
suhedaaaaa dunyam2 Tabi anormallik vardı 1,5 ay asla ağlamadı Kafası hızlı büyüyordu Göz takibi yapmaya bile daha yeni başladı Fizik tedavi alıyoruz şu an 4 aylık 🤗 Allah’ıma şükür bugünümüze canı sağ yanımda ya yeter 💖
dunyam2 suhedaaaaa ya anladım rabbim şifalar versin yavrunuza ya diyorlar göz kaymasimi ne öyle birşey varmış bana özelden atarmisiniz fotoğraf bnde atarım sıkıntı yok
suhedaaaaa dunyam2 Batan güneş manzarası deniyor onu soruyorsunuz sanırım. Şu an bizde yok öyle bir şey Atayım özelden
cemile161_ dunyam2 bingildaktan çekilen canım benim oğlumun da 6 aylıkken çekmişlerdi temiz demişti doktor
dunyam2 cemile161_ bizim de 40 günlükken ve 2 aylıktan sonra çekildi temiz dedi ama devlet hastanesi ne kadar doğru bilemiyorum