Gokcellist Sgklı çalışanlar analık ödemesini ne zaman aldınız? Parça parça mı yatıyor yoksa rapor bitiminden sonra mı yatıyor?
Bulutbey Gokcellist ben aylık olarak alıyorum. Şimdiye kadar 1,5 aylık aldım. Şubatın sonunda Ocak ödemesi yatacak.
Cennet-Kokulum Gokcellist bir doğum öncesi raporun var onun parası ayrı yatıyor birde doğum sonrası var onunda parası ayrı yatıyor ben 2 seferde aldım
deryata Gokcellist o şirketinizin yaptığı birşey. raporunuzu parça parça halinde onaylarlarsa size her ay yatıyor. eğer bir defa onaylarlarsa 4 ayın sonunda yatıyor.
Zekimurendebizigorecekmi Gokcellist Canım ben ilk 8 haftanın kini bir aldım sonra diğer 8 haftanınkini alacağım .. ama biraz zaman geçiyor yatana kadar benim rahat 1 ay geçmişti
Cennet-Kokulum Ozlem_yldz doğum yaptığın hastaneden rapor alıyorsun iş yerine veriyorsun 1 ay içinde falan paran yatıyor
Bulutbey Ozlem_yldz hastaneden doğum raporu verdiler. Zaten sistemden görülüyormuş iş yerimdeki ik çalışanı vermene gerek yok dedi. Ama ben yine de mail olarak gönderdim.
Gokcellist Cennet-Kokulum ben 37.haftaya kadar çalıştım 11 aralıkta izne çıktım 31 aralıkta 1338 tl yatmış ama oCakta hiç bişi yatmadı.
Cennet-Kokulum Gokcellist ne zaman doğum yaptınız ve az yatmış ben ilk etapta 3.300 aldım 2.etapta 3.500 aldım bence iş yerini arayıp bir sorun yada 170i arayın ordan bilgi alabilirsiniz
Ozlem_yldz Gokcellist benim iş yerim paranın hepsini tek seferde alabileceğin şekilde onaylayabiliriz dedi. Doğum yapalı bir ay oldu Ne öncesini ne sonrasını almadım hiç
Gokcellist Cennet-Kokulum 11 aralıkta doğum yaptım asgari ücretliyim. 20 günlük yattı sanırım 31 aralıkta
Cennet-Kokulum Gokcellist anladım olabilir gerçi benim doğumum Ekim sonu bekleniyordu ama biraz geç oldu kasımda doğdu farklı olabilir