Kızlar kızım 1buçuk yaşında hem ince telli hem seyrek . Uzun ama çok seyrek . Sizce saçı gürleştirmede şampuanın bi etkisi oluyor mu? Şimdi sürekli reklam yapıyorlar , biberiye sık . Sıkıp işe yarayan oldu mu gürleşiyor mu ? Yada ben şunu yaptım işe yaradı diyen ? Saçma sapan şampuanlara dünyanın parasını vermek istemiyorum?