quence bazen atak dönemine gşriyorkar.sizin gaz cardıe bebişşn.her gafta her ay farlı oluyordu inanji hiç bi zaman cocugum su saatte uyuyor diyemedim.su anda cok gec yatıyor mesrla.ve uykusu olsa bile cok uğrasıyorum utkuya dalması için.bebeklerin böyle gelgştleri cok fazla oluyor canım.biraz dişini sıkacaksın.alkah sabır versin annelere.osteocare diye bi calsium var onda kaktız yok bştek. Onu kullan doktora sorarak cünkü senin de kalsiyuma ihtiyacın var.