Son 1 haftadır emzırıyorum yerıne koyuyorum 1 saat sonra tekrar ıstıyor gece tam yatacağız 11 de yatağına koyuyorum eldıvenıne saldırıyo emzıgıne saldırıyor sankı hıc emmemıs gıbı emene kadar ağlıyor emzırırsem bır kez daha sonra uyuyo. Dün u tam 1 saat emdı yerine koydum doymuştur diye sonra yine aynısını yaptı emzıgıne saldırdı Gıttım 60 cc mama yaptım onu ıctı hala aynısını yaptı sonra uyuya kaldı gazını da alıyorum her emzırme sonrası falan. Neden böyle yapıyor her ıstedıgınde emzırmelıyım doktor 1 saatte emzırme kusar 2 hatta 3 saatte bır emzır dedi kılosu ıyı. Bu ne zaman geçer nıye böyle olmuş olabılır 1 haftadır atak dönemi falan mı. 2 aylıkken de böyle mı oluyor benı çok yoruyor