3.5yaş sürekli hergün duyuyorum
Benden kaçıyor bana sürekli kötü koktuğumu
Beni sevmediğini söylüyor
Beni öpemezsin bana dokunamazsın vs
Her gün duyuyorum artık yoruldum
1senedir böyle yeni başlamadı
Kreşe verdim benden sıkılıyor evin içinde sürekli diye
Kreşe alışma sürecinde daha iyiydi
Şimdi yine başa sardı