eliselif Merhaba anneler doğum yapalı 25 gün oldu karnimda çok şiddetli ağrılar oluyor ara ara bide göbeğimin altında bıçak saplanır gibi ağrı oluyor doktora gitmelimiyim sizce. kanamam da bi geliyo bu gelmiyo
Yasemin_Tahir-Mete eliselif cnm o bendede oluyordu ona biz son ağrı diyoruz ben 1 hafta 10 gün çektim çok ağrım oluyordu kivrandiriyordu resmen
deletedmom2200 eliselif eğer emziriyorsan her emzirmede oksitosin salgılanıyor ve rahmin kendini topluyor merak etme bu güzel bir şey benimde öyleydi zamanla geçiyor