mirahmet Bronşit başlangıcı ve bu salgın nasıl bişey ya 3 gün yatış yapıldı biraz iyi oldu taburcu edildi ama öksürük halen var hatta çoğaldı sanki evde buhar ve şuruplar var başka ne yapılabilir öksürük aynı durumda olan var mı
birprensannesi1 mirahmet bronşit başlangıcı, solunum sıkıntısı olduğu için 5 gündir yatıyoruz. Daha taburcu olmayız gibi duruyor rabbim tez vakitte şifalarını versin