ayazyasemin 4 günlük erkek bebeğim var tecrübesiz anneyim ilk anneliğim bilgim var dedemde yetersiz kalabiliyorum bence dünden beri az az sık sık su gibi ishali var yeşil renkte bunu aranızda yaşayan var mı doktora gitmelimiyim
ayazyasemin Gizmokzilla Bugün dayanamadım aslında doğumdan 5 gün sonra kontrol günüydü bebeğimin ben bugünden götürdüm normal olduğunu söyledi doktor ve çok az sarılığımız çıktı bir göğsümü almadığı için onun içinde doktor bey sağolsun hemen bi bebek hemşiresi çağırıp farklı bir yöntem göstererek çözdü olayı şuan içim rahat 🙏