dneyrn destekli oturabiliyor sanırım. Benim kadar kimse çocuğum oturamıyor, emeklemiyor, dönemiyor diye takmazdı eminim. Benim kızım 9 aylıkken tam anlamıyla desteksiz oturdu. Bak benimki 10 aylık hâlâ emeklemez ama şunu gördüm onları bir şeylere ne kadar zorlarsak o kadar istemiyorlar. Velhasıl kelam kendi haline bırak canım.. Onlar zamanı gelince her şeyi çok güzel yapıyorlar ancak yine aklına takılıyorsa doktoruna danış derim :)