Merhaba hanimlar 7 buçuk aylık oğlum. Günlerdir çıldırıyor. Gece hiç uyumadı bir dk bile uyumadı.acile gittik röntgen çekip gaz dediler. Lavman yaptılar
Acaba yanlış teşhis mi. Alttan iki dişi çıktı. Üst dişleri kabarmış vs dedi doktor. Ama üst dişlerinde bişey gözükmüyor. AVM ye falan gitmiştik. Usutmus olabilir miyim. Nefeste de hırıltı var. Lütfen tecrübelerinizi yazın. Başka bir doktora daha mi goturmeliyim sizce. Uykusuzluktan çıldırmak uzereyum . Güzel anneler yorumlarınızı bekliyorum :(