Acilinbengeldim Bilmiyorum da 39-40 falan var gözlerimi açamıyorum hastane çok uzak küçük de oğlum var ateş düşürücü ye ihtiyacım var deöin ambulansı aradım evde ilaç yapıyor musunuz diye yok dedi napcam kızlar çok ağrım var
Dogacelik Acilinbengeldim bebeğinize verdiğiniz calpol yada dolven varsa için bir çorba kaşığı o düşürür
Migrenimtutuyovalla Acilinbengeldim Bir duşa girin isterseniz soğuğa yakın ılık bir su olsun. Bir de evinizde parol dahi yok mu gerçekten? Parol ateşi düşürüyor hemencecik
maysamoms33 Acilinbengeldim sağlık kabini vardır mutlaka arayın eve geliyorlar ama komşu felan varsa yanınızda biri bulunsun serum felan takarlar
cokbilmismom Acilinbengeldim yakınlarınızda ki eczaneleri arayın eve ilaç getirebiliyorlar kimisi. Dolarex ateşi düşürmez. Bebeğin ilacı yok mu calpol dolven veya sizin daha önce içtiğiniz bir parol. Bi komşunuzun kapısını çalin parol olmayan ev çok nadirdir genelde
Acilinbengeldim Migrenimtutuyovalla dolven içtim 1 çorba kaşığı o biraz terletmiş beni uyuya kalmışım akşam acile gidip serum taktırıcam
maysamoms33 Acilinbengeldim evet ama özele gitseniz aynı para ödersiniz önden arayıp bilgi alın soylerler ücret zaten
yorgunanne__ Acilinbengeldim valla iğne yemeden geçmez bu hastalık ben bugün iğne olmaya gittim de öyle kendime geldim bir poşet ilaç yazdı doktor