cakebabe İçerisinde ki tozu şişeye dökmeden kullanıyorum bayadır ne tozu gördüm ne okudum ya her şeyi detayına kadar okurum normalde bir şey olur mu şişe yarısında şuan tozun da yarısını boşalttım içine bu zamana kadar tozsuz sıvı verdim yani 😔
cokbilmismom cakebabe doktoruna sorun yani bilemeyiz bir zararı olur mu ama bir faydası olmamıştır 🤷🏼♀️
cakebabe Migrenimtutuyovalla bebeğime veriyorum şapur şupur da içiyordu ya nasıl görmedim o tozu aklım almıyor sadece sıvısını vermişim ne zamandır zararı olur mu ki
Migrenimtutuyovalla cakebabe Valla bilemeyiz ki zararı olur mu olmaz mı. İkisi bir kutuda nasıl farketmediniz karışması gerektiğini? Ben ayrı ayrı çıkınca neden ayrı diye kutunun üstünü okudum üstünde yazıyordu karışması gerektiği
cakebabe cokbilmismom Şişenin içinde; su, tatlandırıcı, kıvam verici, koruyucu var. . ⚠️Yani tozu şişeye karıştırma diyen biri size demir takviyesi yerine şekerli su takviyesi öneriyordur. ⚠️ böyle yazıyor google 😒
cakebabe Migrenimtutuyovalla cahilliğime geldi resmen ya kendim içtiğim ağrı kesiciye bile bakarım ben bu içindeki paketi görmüştüm aslında da bazı paketler de nem tutmasıb diye koyuyorlar ya aynı öyle bir şey sandım mal gibi
Migrenimtutuyovalla cakebabe Anladım. Bu zamana kadar bişey olmadıysa olmaz demek ki. Yeni ilaç alıp karıştırın verin o zaman
leylali22 cakebabe demir vermemiş varsayın sadece birşey olmaz zaten karıstırarak veriliyo zararı falan olmaz aynı ölçüde yine verecektiniz onu ha toz olmadıgı için 2 damlafazla kaçmıştır
cakebabe leylali22 teşekkür ederim içimi rahatlattın 🥲 şişe yarıda tozun da yarısını döküp kullansam mı yeni mı alsam