ilginn Merhabalar, bebeğim 3 aylık oldu. İlk sağdığım sarı sütleri bebeğime vermeye başladım zamanı dolduğu için. Yalnız kokusunda bi farklılık var. Demir kokusu gibi bu normal mi? Görüntüsü normal. Bebeğim içiyor ama normali bu mu merak ettim?
kubraa006 ilginn buzlukta ki sütün süresi yeni güncellemelere göre 6 ay oldu kadın doğum hemşiresiyim sağlık Bakanlığının verdiği eğitimde söylediler oda ısısı 4 saat buzdolabı 4 gün buzluk 6 ay bilginize yani henüz süresi dolmamış sütlerinizin 🤗 bu arada nasıl eritip veriyorsunuz buzluktan direk çıkartıp benmari usulü mü?
gurbetteanne10 ilginn evet normal benimde öyle oluyor süt posetini sıcak suyun içine koy öyle erisin kaynayan suyun içinde kaynatma doktorum böyle söylemişti
karaniremm ilginn 6 ay sağarak besledim öyle kokuyor buzluktan erittiğinde daha kötü kokuyor malesef😀
ilginn kubraa006 Teşekkürler bilgi için🙏😊. buzluktan çıkarıp 1 gün üstte bekletiyorum buzu çözülüyo. Ertesi gün biberona koyup sıcak suyun içine batırıp ısıtıyorum.
Yamans_mom_ gurbetteanne10 biz 5 gün yoğun bakımda kaldık. Oradaki hemşire buzluktan çıkarttığım sütü kendiliğinden erimesini söylemişti. Sonradan benmari usulü ısıt dedi
gurbetteanne10 Yamans_mom_ benim bebeğimde 11 gün kaldı banada bu şekilde söylediler hepsi ayrı bişey diyor demekki en iyisini sen kendi bebeğin için bilirsin 🌸