biricikbiri Oglusumun ilk doğum gunu icin her türlü fikir ve tavisyeye açığım. Pasta üstü yazi ,pasta, komsept, doğum günü kıyafeti, ikramlar vs vs vs. Resimli olursaa çok sevinirim. 11 mart bu arada inşaAllah
Sunismyson biricikbiri nasıl bir şey istedğine bağlı. Dışarda mı yapıcaksın? Pasta şeker hamuru mu olacak? Kaç kişi olacak? Süsleme parti konsepti mi evde kendi aranızda mı? Hangi renkleri düşünüyorsun? Çocuğunun adı göre mi pasta yaptırmayı düşünüyorsun gibi gibi
Sunismyson biricikbiri ben çok sade bir pasta yaptırmıştım bebeğimin de yiyebileceği şekilde butik bir pastacıya. 6 kişilik yaptırdım evde kutladık zaten norovirüs olmuştum onu bile yapamazdım ailem gelmemiş olsaydı pasta hazırmış. Balonlar astım tavandan sarkıttım arkaya da ONE yazan gold balon astım. Bebeğimin de uyku saatine denk geldi foto bile doğru düzgün çekemedik😂 fotoğraf atayım istersen