Kizlar bebeğim 6 ay 15 günlük doğduğundan beri göz kanalları tıkanık sağlık ocağına götürdüm ilaç damla verdi çare etmedi göz Hastanesi’ne goturdum filmi cekildi gözün biseyi yok dedi çayla ılık suyla masaj yap dedi ama geçmedi 1 ay geçti tekrar oldu böyle olan varmı nsl gecirdiniz