momlife10 Merhaba kızım 10 aylik emziriyorum. Saçlarım çok dökülüyor ve kaşınıyor çözümü olan var mı?
ebolyk Şampuan ne kullanıyorsunuz? Şahsen ben swissoderm kullanmaya başladım hem dökülmem azaldı baya hemde kaşıntı falan olmuyor