Merhaba arkadaşlar bir komşum tavsiye etti göz rahatsızlıklarına iyi geliyormuş kendisi gözlüğü bırakmış. Ben çizdirmeyi düşünüyordum ameliyata uygun değil dedi doktor. Lens kullanmak da istemiyorum. Kırlangıç otunu deneyen ve memnun kalan varsa denemeyi düşünüyorum