ulkumiray bana doktor maske takacaksın evi havalandıracaksın sürekli el yıkayacaksın demişti. Ben de tüm gün ilgilenen ben olduğum için maske takmamıştım ama yüzüne nefes alıo vermemeye dikkat etmiştim. Malesef işe yaramadı tabi bebeğime de bulaştı ama atlattık erkenden hastaneye gidip ilaca başlayarak. Siz de mümkünse maske takın, gidip test verin virüs kaynaklıysa antiviral, bakteriyelse antibiyotiğe başlayın. Ben bir hafta bulaştırmadan durabildim ama tedavi olmadığım için hastalığım uzadı, 2. Hafta bulaştı bebeğime