Kızlar ya benim bir senedir karın şişliğim var ama böyle ileri seviye oluyor böyle 9 aylık hamile gibiyim çaylaklıklarıö oldu çoğu kez dajileyr gittim çölyak testlerim hepsi sorunsuz çıktı doktorlar şok oluyor karnımı. Görünce yarın özel hastaneye gidip endoskopi klonoskobi günü alıcam ama çok korkuyorum her gittim doktora ailende bağırsak kanseri varmı diyor sizce ne olabilir ya böyle sorunu yaşayanlar varsa yazsın lütfen