Merhaba arkadaşlar 40 günlük bebeğim var dogdugu gundden beri çok sınırlı agresif sezaryan ile doğum yaptım ve bebeğime hastane odasında göğsümu tutturamadı m mama verilmeye başlandı eve geldiğimde göğsümu vermeye başladım ama yeteri kadar süt gelmiyordu dahada sınırlı agresif olmaya başladı büyükler doymuyor diye mama vermemei söyledi emziriyorum sütümü veriyorum ama uyuya kalıyor memede ve doymuyor diye mama da veriyorum ama gaz yapıyor kaka yapamiyor mamayı bırakmak istiyorum ama sürümde az ve uyuya kalıyor büyük ihtimalle az geldiği için sanırım ama kmama ile de olmuyor 120 CC içiyor 1 saate kadar tekrar istiyor meme mi versem doymuyor 120 CC gelmiyor doyuracak kadar aklımı yitirecegim fikir verin ilk bebegim