5 aylık bebeğim oyuncaklarıyla (çıngırak, diş kasıyıcı tarzı)sakince oynamaya basladıktan bir süre sonra ağzına götürüyo ve ağlamaya baslıyor. Ama baya bir yerini kesmişiz gibi bi ağlama böyle sinirli sinirli. Kucağıma alınca tekrar sakinlesiyor. Her oyuncakla böyle. Nedendir acaba