İyi geceler kızlar. Oncelikle hayirli kandiller dillerim, konuya geliyorum direk. Bi kac gun once sırtımın sag alt kısımda hareket ettigimde agrim oldugu icin acile gittim. Doktor kan ve idrar testi istedi. Elleriyle muayne de etti. Kan sonucum aksam ciktigi icin baska doktor gördü sonuçlarımı. O da idrar yolu enfeksiyonum oldugunu soyledi. İlac verdi ama emzirdgim icin kullanmaya korkuyorum acikcasi. Doktora da soyledim emziriyorum ona gore ilac yazin diye ama korkuyorum yinede. Bu arada tuvalete gittgiimde yanma, idrar renginde degisiklik, idrari yaparken agri vs hic bisey yok. Sadece sırtimin sag alt kisminda (bobreklerim yani oyle soyliyim) hareket ettigimde agri hatta acı şikayetiyle gittim. Yatarken kalkarken dahi zorlaniyorum. Oglumu kucagima alirken de ayni sekilde. Acaba bu ilaclarin emzirme doneminde bebege zarari olur mu? Kullanan var mi merwk ettim. İlaclarin ismi Brufen, Urocare, Aksef diye. Aksef antibiyotikmis bu arada. Dogal yolla da nasil gecirebilirim bilginiz varsa yardimci olur musunuz?