Kızlar
Acil durum çantanız varmı varsa içlerinde neler var gerekli mi sizce yazalım olmayanlara fikir olsun.
Benim kızımın bakım çantası var kol çantası ona bir bebeğim için takım büyük kızım için kıyafet benim için uzun ince ceket eşarp ve çoraplar bebek için yelek bez ve ıslak mendil var yanlara fener koydum çok kapsamlı bir çanta değil ama iş görür.
Depremi yaşayan biri olarak her zaman olması gereken bir çanta olduğunu anladım. O zaman sadece büyük kızım vardı onun eşyaları vardı . Çorapsız ıslak yerlere basarak pijamalarla kendimizi nasıl dışarı attığımızı unutmuyorum. O an açıktım şunan kapalıyım . Eşarp sorunum olmadı o zaman Şanslıydık müstakildi evimiz . Kızımın anne ayaklarım üşüyor dediğini unutamıyorum . Sanki kıyamet gibiydi ya sabah bir türlü olmadı gün aymadı . Artçılar o kadar fenaydıki hiç durmadan araba sallanıyor ve dualar ediyoruz. Gün aydı bu sefer baraj kapağı patladı dediler herkes arabalra bindi herkes birbiirini eziyor . Herkes birbirbe bağırıyor. Birde hep şunu söylerlerdi bir deprem olmuş zamanında maraş yerle bir olmuş . Yine olacak bu laflardan dolayı 7 kttan müstakilen taşındım. ki gerçekten eski maraş yok olan alanlar gene yok oldu . 2 yıl geçti üstünden ama o korku içimden gitmedi. Hala gece yatmadan acaba gene olur mu artçı olur mu korkusu var . Çünkü artçıda bile o ana gidiyorum. Bu ara gene içimde korku var . Şu yangın gene bana hatırlattı. ☹️ Diğer odada yatan kızımı düşünüyorum ya yetişemezsek diye . Eşim bişey olmaz korkma diyor tokideuiz artık. Genede insan düşünmeden edemiyor. Yangından dolayı bu sefer başka doğal afetler aklıma geliyor of bilmiyorum. ☹️☹️☹️
Rabbim çocuklarımızı doğal afetten korusun. Sizler yinede bir yerde bir çantanız olsun. İnşallah hiç bir zaman gerek kalmaz.