alyaalara Kızlar süt arttırıcı tarifleriniz var mı acaba. Kendinizin deneyimleyip işe yaradığını tarifler. Banada önerirmisiniz
sahaneee alyaalara denedim yararını görrdüm diyebileceğim tahin helvası özellikle koska çikolata yer gibi bi köşede durdu bi lokma bi lokma gidip gelip yedim kayısı üzüm karışık hoşaf içtim sonra bestlak damla kullanıyorum 4 aylık bebeğim ben 3. Ayda başladım ona hatta birde solgar b12 vitamin desteği Bu saydıklarımı hala yapıyorum ama en önemlisi en az 1,5 litre hatta 2 su ve fırssat buldukça uyku ılık duşta rahatlatıcı etkisi oldupu için oda öneriliyor zorunlulukları sevmem ama ben bunları keyifle yapıyorum hala ayn hoşaf herzamsn içmiyorum arada yapıyorum onu o kadar deneyebilrsin inşallah işe yarar 🌹
Berraa_54 alyaalara benim sütüm yetmiyordu 2 aylık kızıma doğduğundan beri mama verdim sonra baktım mamayı hem sevemedi zor içiyor hem de aşırı gaz yapıyor baktım böyle olmayacak eczaneden mamsel diye bir kimyonlu rezene çayı aldım mamayı attım bebeğim hem sakinledi hem de kilo alımı hızlandı tavsiye ederim
gunesim61 alyaalara Benim kızım 22 aylık. Çoklu besin alerjisi vardı yani 1 yıl aç gezdim desem yeridir. Ne et ne yumurta ne de tahin vs yok. Yani demem o ki yemeyle çok alakası yok. Kuru dut kurusu kaynatıp içtim ve çok su içtim. Başka hiçbir şey yapmadım açıkçası
alyaalara sahaneee 35 günlük bebeğim Uyku konusunda fırsat buldukça uyuyorum. Günde 3-3 buçuk litre su içiyorum o konuda sıkıntım yok. B12 kullanıyorum hamileliktede kullanıyordum zaten Dr. Devam et dedi. Onun dışında hoşaf içiyorum birde süt arttırıcı anne çayı içiyorum ama yeterli gelmiyor gibime geliyor.
sahaneee hera96 tabi doktora danışabilir bu benim tecrübelerim doktrum yazdı emzirmeye destek diye kan tahlil bakmadan bende şaşırmıltım ama bi arkadaşım emzirme danışmanlığı aldı geçenlerde oda bunu ve bestlak damlayı önermiş kullansın süt arttırımı için bilemedim bilene mutlaka danışılma gereken bi detay o
hsr4_2 3 aylık bebeğim var. Ben de kayısı,üzüm,Kuru dut,susam ve çörek otunu hoşaf yapıp içiyorum. Bestlak damla, kefir, rezene ve e bebekte satılan süt arttırıcı içeceklerden içiyorum