İyi geceler kızlar 20 aylık bir kızım var 15 gündür hasta 3 tane iğne yaptırdık ve infex antibiyotik enfluvir şurup verdi doktor sadece 2 gün kullandık tadi çok kötü olduğu için 3. Gün kızım kusmaya başladı asla içmedi şurup kutularını görünce bile çocuk bir tuhaf oluyordu kontrole gittim tekrar doktor bıraksın dedi duzelmis dedi ama tiksindiği için 2 gündür bulantı ve ishal var hiç bir şekilde bişey yemiyor hep midem bulanıyor diyor hep halsiz bugün birazcık kendine geldi bugünde vücudunda isilik gibi küçük kızarıklar var acaba ilaçtan mi ilacın yan etkileri mi yoksa tiksindiği için mi bu şekilde oldu bu durumu yaşayan varmı