Ayaz29 Şimdi taşlanmayayımda doğruluğu var, bağışıklık uzmanlarının çoğu aynı tabaktan yemek yemeyi falanda kaşıktan geçen bakteriler aile üyelerinin bağışıklığını güçlendirdiği için öneriyor. Ha tabi bence su varken buda eksik kalsın. Yapılmasına gerek yok çirkin bir hareket bence. Ama bilimsel dayanağı var. Böyle diyen doktorlarda var.