Bu durumu yaşayan baska anneler varmı acaba hâlâ tek besini anne sütü, tavuk çorbası,yoğurt ve meyveler başka hiç bir şeyi ağzına sokmuyor yemek yediremiyorum sebze falan hak getire bu durum geçici midir sizce 1 yaşına kadar normaldi herşeyi yerdi ne yapmalıyım bilmiyorum