gunduzanne Kızlar bebeği için sadece mama kullanan varmı ? Gögüs ucum yok Gögsüm küçük Bebeğim ucunu emzik gibi emip bırakıyor Mama veriyorum şuan 3 günlük. Bu böyle devam eden varmı 3 saatte bir mamayla besliyorum sadece
haydii gunduzanne ucu değil kahverengi olan yeri komple vereceksin Birde şırınga ile çek ucu çıkar 3 günlük çok taze o sarı süt çok önemli
araskusum gunduzanne enjektör ile meme ucunu dışarı çıkartıyorlar internetten bakabilirsin bir dene ve bazı sağlık ocağı hemşireleri de bu konuda yardımcı oluyor git bir danış, sütünü emmesi çok önemli hele ki ilk günlerinde 🤍
HE-SEN-COK-BILIYON gunduzanne benimkide naparsam yapayım asla tutmadı şimdi 1 yaşında mamayla besleniyor ama sağmayı dene önce
ayseee_ gunduzanne sağmayı deneyin,ucuda çıkar böylece yavaş yavaş pes etmeyin,bir emzirme danışmanı ile görüşün
gunduzanne HE-SEN-COK-BILIYON bugün sağdım çatladı göğsüm. Ay emzirme konusunu nerden tutsam elimde kalıyor
beyzakra gunduzanne mama yerine direk sütünü sağıp ver bebeğinin bebeğinin bağışıklığı için en önemli kolostrum sütü
ikrasmommyy Bebek ememiyorsa sütünüzü sağıp verin en azından kırkı çıkana kadar anne sütü içsin gelişimi açısından önemli
BuzluKahve gunduzanne Arkadaşımın hiç ucu yoktu, önce slikon uçla emzirdi ve sürekli sağı. İlk 1 ayı atlattıktan sonra bebek direkt almaya başladı memeyi. Pes etmeyin farklı yollar deneyin daha çok küçükmüş
sule_barlas gunduzanne Benim oğlum da emmiyordu gögüs Uçum yoktu silikon gögüs ucu almıştım 1 numara olcak onla zar zor emiyordu sarılık olmaması için ben aynı zamanda mama da verdim Aptamil kulandık ve ben 2 saate bir hem emzirip hem de mama veriyordum Emmediği zaman gögsümü zorlayıp şırıngayla damla damla alıyodum Benim oğlum 8 gün yoğun bakımda yattı ben hep elimle zorla süt çıkarıp eşimle şırıngayla çekip götürüyorduk hastaneye
merveipkknn Meme ucunun olmasina gerek yok ama daha bebek cok kucuk oldugu icin kavrayamiyo olabilir hemen sutten vazgecme memeni sag, sagdikca sut gelir ve meme ucun cikar insallah
sule_barlas gunduzanne Sözde solunum sıkıntısı dediler her yere sarılık yazmişlar sonrasında anne bebek uyumu yok dediler vermediler çete muhabbetine yakalandık sanırım her bebek yoğun bakıma alındı ve farklı şehirlere sevk edildi en son bi bebek sevk edilirken vefat etmeye kalkmış geri dönmüşler yoldan Allah bildiği gibi yapsın onları
aybor gunduzanne bende bir ay önce doğum yaptım. Göğsüm küçük ucu yok bebiş almak istemedi göğüs ucu kullandım ama oda tam bir eziyet sağarak verdim ama o da çok zorladı hayatımda kendimi en yetersiz ve kötü hissettiğim bi dönemdi. Şimdi sadece mamayla devam ediyoruz stresten sütüm de kalmadı çok şükür sağlıklı gelişimi iyi kendisi iyi yapacak bir şey yok şimdi hiç takmıyorum ☺️ elimden geleni yaptım ama olmadı
1997sda aybor aynı şeyleri yaşamışız ben birde insanların zorbalıklarına maruz kaldım sanki bilerek anne sütü vermemişim gibi. O kadar uğraştım ki çıldırıyordu çocuk memeyi verince silikon uç zaten eziyet sağıp veriyordum ama sütüm az istediğim seviyeye gelmiyordu çocuk aç kalıyordu aman aç kalmasın diye şırıngayla mama veriyordum 40 gün uğraştım. En son pes ettim. Mamayla devam ediyorum bende 4 aylık oldu şimdi
ygmrln gunduzanne silikon uçla dene canım sütün yoksa da sağ elle de şağabilirsin. Silikonla emziriyor arkadaşım 2 yıldır
cck00 gunduzanne silikon meme ucu var onunla dene. Sonradan bırakması zor oluyo diyolar ama hiç anne sütü almamasından iyidir