Merhabalar , Bizde 3 haftamızın içerisindeyiz Biz kış sebzeleri ile başladık. Bu hafta tahıllarıda dahil ettik. Meyve olarak armut ve elmayı verebilirsin dedi fakat ben daha vermedim az da olsa tatlı oldukları için sebzeleri yememe ihtimali olabilir diye düşünüyorum. Yoğurt veya kefiri 5. Haftamızda tadacağız. Doktora sorduğumda sizinde dediğiniz gibi alerji açısından hemen tavsiye etmiyordu bizim doktorumuz süt olarak cam şişedeki günlük sütleri önerdi. Tadım olarak şimdiye kadar kereviz , havuç , balkabağı , Patates verdim . Karnıbahar , tatlı patates ve brokoli tadımı yaptırmayı düşünüyorum . Başka alternatif olarak ne tadımı yapabiliriz ?