Bakması sabretmesi gerçekten çok ama çok zor hele ki eşten yana uyutmuyorsa mama yedirmiyorsa sadece ise git gel uyu yapıyorsa .
desteksiz zor zamanında nasıl dogurmuslar o kadar annelerimiz buyutmusler anlamiyorum.
uyku sorunu yaşıyor saatlerce uykuya dalamiyor ayaklarım kopuyor artık sallamaktan
yemek sorunu yaşıyoruz ağzını kitliyor yemiyor.
bebeğim 1 yaşında artık başıma ağrılar giriyor stresten uçuklar çıkıyor inşallah geçecek bu süreç değil mi ? 😒