Kızlar nolur yardım edin 3 ay oldu memeyi bi türlü kapmıyor ucunu alıyo öylede gaz emiyo sürekli bide hiç güçlü çekmiyo büyük oğlum 3 yaşında sanki o çok güçlü çekiyodu öyle hatırlıyorum 3 aylıkken normal mi zayıf emmesi bide bu slikon göğüs uçlarından alsam hava yutma olayı kesilir mi gazdan mahvoluyorum 1 dakika emiyo on dakika gazıyla uğraşıyorum