Payidar Çok geçmiş olsun .. iki aylıkken bende yaşadım aynı şeyi, kusması, ishal oluşu anında uykuya geçişi bu gibi belirtiler vardı, doktora götürdük bağırsak enfeksiyonu dedi, serum falan takıldı, 1 gün sonra iyiydi çok şükür 🤲🏻 sonrasında çok temiz bakın sıcak bakın , ona en iyi gelebilecek şey anne sütüdür , bol bol emzirmeye çalışın, Allah şifa versin inşaAllah 🤲🏻