sultan035 Doktordan önce evde çayınız vardır şu an, ılık olacak şekilde sadece demini bir kaseye döküp pamuğu içine batırıp bebişinizin gözünü siler misiniz? Eğer uyanmayacaksa da 15-20 saniye o pamuğu gözünde bekletin. Bakın bizde de oldu bu, çay banyosu yaptığımı söylemiştim doktora, tebrik etti. Güvenin bana