mervedizdar devlet hastanesinde hiç diş tedavisi olmadım hepsini özelde oldum. Taa çocukken beni götürmüşlerdi doktor 2 tane dişinde sorun var demişti ailemde nasıl olsa bu dişler düşecek diyip yaptirmamislardi. Büyüdüğümde hiç düzelmedi bir disimden kanal tedavi oldum ikinci dişimi komple kaybettim çektirdim. Çektirdiğim diş ağrısını ömrü hayatımda cekmemisimdir. O ağrıları çekeceğime yaptırırım bir gün çekerim. Ben kanal tedaviden önce acile gittim ağrıdan duramadım maalesef anesteziye alerjim varmış. Hatta sezaryen doğum yaparkende anestezi yan etki yaptı. O yüzden uyusturmadan yaptılar ben o acıya katlandiysam herkes katlanır. Disimi çektirirken sorun olmadı ama tavsiye üzerine gittiğim doktordu, geçmiş olsun demese çektiğini bile anlamadım. Öncekinden uyusturmadan diş yaptırmanın acısını bildiğim için herkesten gizli anestezi yaptırdım fakat sorun olmadı bu sefer. Yine geçmişe döneyim yine ağrı çekeceğime gider yaptırırım.