irem_19 önemli olan 38nerden ölçüldü. Hastanede alından olcuyorlar. Bana da alından ölç dediler. Alından 38yuksek bir ateş. Bebek hemşiresi olmasına rağmen arkadaş alından 38de hastaneye gitmedi ilaç vermedi enfeksiyon varmış 3.gun havale geçirdi bebek. Alından 38ise o ateş düşmeli. Düşse bile 4saatte bir yeni alınmış bir calpol verin. Bebek uyuyor bile olsa oturtup verin yine uyur o. Ateş çıkmasın. Ilık duş hem mikrop varsa, atmaya yarar hem ateşi kontrol altına alır. Burun temizliği rahat uyumasını sağlar uyuyan bebek kolay iyileşir. Emiyorsa bol emzirme mama içiyorsa ılık ılık mama iyi gelir. 6aydan büyükse su💦 alımı iyi gelir. Bol ciş yapar vücuttan atılır mikrop. Bunlara rağmen alından 38zi görüyorsa havaleye kapı acılmıştır gözler kayıyor mu fenalaşıyor mu dikkat edip acile götürülmesi gerekir. Ciddi bir enfeksiyon varsa ateş düşlüyorsa antibiyotik ikinci alımda kesiyor ateşi ve 5gun devam edilmeli zaten 24saatte bir oluyor