semabarlass her hafta oluyorum resmen neden bosaltamıyor bilmiyorum 3 aylık daha küçük mü acaba? hep böyle mi olacak emzirme süreci boyunca 3aydır anamdan emdiğim süt burnumdan geldi kısır döngü düzeliyor yine oluyor bi sonu yok mu bunun sıcak kompres yapıyorum sagıyorum emziriyorum 2 gün oldu daha açılmadı patlatmayı düşündüm ben de patlatsak nolur ki