Merhaba kızım 3.5 aylık bir uyku düzeni oluşturmuştuk yani ekstra bir şey yapmadım ama bir rutinimiz vardı iyiydi 2 3 gündür çok uykusu geliyor ama dalamıyor uykuya acaba atak erken mi başladı? bir de doktorumuz bir probiyotik yazmıştı içinde hem rezene yağı var uyumasına yardımcı olur demişti o da bitti o mu etkili oldu yoksa diyorum gerçi akşam veriyorum onu sadece sabah uykusu da düzenliydi ama bilemedim ya