cLearQueen ishalken daha az normalde daha çok koku oluyor yani bizimkinde doğdu doğalı koku var kakasında ama ishalken azalıyor nedense sizin varmı birde ne sıklıkla yapıyor kakasını benimki 2-3saattw bir yapıyormher emzirmemde kaka yapıyor ama normaldede böyleydi sürekli sık sık yapardı bebeğim sizin nasıl acaba