Merve_dogan04 Oğlum 8 aylık 13 günlük kabız geçmiyor eşim doktora da götürmüyor ne yapabilirim,zeytin yağı denedim, kayısı hoşafı,armut ,kefir denedim hep yapamıyor bildiğiniz War mi lütfen yardım edin lütfen
fatmaa12345 Merve_dogan04 benin bebegimde kabız 5 gündür yapmiyordu lavman yapınca yapiyor ancak Bende mecbur lavman yapiyorum
endoplazmikretikulumiste Merve_dogan04 öncelikle ayı müsait mi onu öğrendikten sonra bir çay kaşığı sıvı Hindistan cevizi yağı . Ama ayı bir bilenden öğrenin
Pnr22 Merve_dogan04 popo uyarısı yapın her alt actiginizda mesela kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp popo içine sürün aman dikkat pamuk kalmasın hep uyarı yapın poponun içine doğru yuvarlar çizer gibi hareket yapın düzelir inşallah