fayting insanlar artık sürekli bebekleri sorgular oldu açılan 1000 tane otizm şüphesi postlardan. Sadece ismine bakmıyor diye. 8 aylık bebeğim var sürekli inceler oldum. Ekran maruziyeti var mı 10 da 7 bakıyor demissinz, yani dışarıda ilgisini çekecek bir sürü şey varken sürekli bebeğinize seslenerek kontrol mu ediyorsunuz anlamadım. Aaa evet hemen doktora götürün denmesini mi bekliyorsunuz ki.