Liliyy Soru başlıkta haftasonu görümcem kocası falan gelecek yarında kızı gelc ek bizde kalacak hafta sonuna kadar dediğine göre hem oturmaya hemde kızını almak için sizce kahvaltıya mı çağrıyım yoksa yemekmi yapim
BeyzaKeles Liliyy senin şartların nasıl olur bilmiyorum canım yemek yapma şansın varsa yemek daha mantıklı bence
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Liliyy kahvaltıya mı çağrıyım Çağırmanıza gerek yok ki. Siz çağırsanız da çağırrmasanızda zaten gelecekler. “Ne zamana gelirsiniz ona göre hazırlık yapıcm abla” diyin
nutellla Bence yemek ya, kahvaltı da çok incik cıncık var yok peyniri zeytini reçeli. Ama yemek çorba ana yemek pilav salata. Yinede tabi siz bilirsiniz ☺️ birde sabah erken kalkıp hazırlamaktansa öğlen gun içinde yemekle uğraşmak daha kolay geliyor 😅
Liliyy nutellla ay bilemedim kahvaltıya gelirse erken kalkarlar yemek olursa öğlen gelip akşam giderler 😂 çocuklar zaten anlaşamıyo eşim vardıya lı çalışıo kış gününde fuzuli iş
Myneymis Liliyy kahvaltı kolay incik cincik reçel felan koymayacaksanız patates yumurtaysa kahvaltı ama yemek de ana yemek çorba salata yani nasıl hazırladığınıza bağlı bu
aselomerasaf Liliyy tabikii yemekk 😃 kahvaltı çok uğraştırıyor ama ben çeşit çok seviyorum o yüzden de olabilir 😃
ayseee_ Liliyy yemek olayını abartıp sarmadır börektir mezedir vs çok çeşit yapan biri değilseniz bı ana yemek bı pilav çorba salata vs güzel ve kolay olur,şimdi belki sabah hemen gelip almazlar kolay olsun diye kahvaltıya gelin demek yanlış olur gibi