Sevinncc 32+3 doğdular biri şükür çok kolay taburcu oldu 28 günde oldu ama diğerine daha doğar doğmaz toraks tüpü takıldı çok problem yaşadık uykuda apne geçirdi solunum desteğinden zor kurtuldu 37 gün kaldı sonra da hep problemli bir çocuktu zaten şükür 14 aylık ciddi bir problemi kalmadı ama