Tubism iz malesef kalıyor. Bebek ve çocuklarda sadece izler iyi iyileştiği için belirginliği az oluyor. Oğlumun 7 ay önce kaşında aynı durumu yaşadık ve çok fazla doktora götürdüm hepsi inin söylediği her kesi iz bırakır. Dikişler alındıktan sonra kırmızı olacak yara, 6. Aya doğru beyazlıyor. Son halini 1. Yılın sonunda görürsünüz dediler. Bende kantoron yağı ve dermatix kullandım.Başkada yapabileceğimiz birsey yok ileride büyüyünce lazerle görünümü azaltılıyormuş