Doğduğunda esmer siyah saçlı baya kulaklarına kadar kıllıydu😄 bi süre sarılıktan sarıydı yüzü. Ana doğduğunda pespembeydi. Sarışın olcak demişlerdi pembe çocuk sarılın olur dediler hakketen de şu an 5 aylık hiç kıl kalmadı saçları döküldü. Bembeyaz baya şeffaf beyaz bir ten oldu